Friday, February 11, 2011

Maybe dia x rasa tapi aiman saket sgt , bukan saket hati dgn dia but saket rinduuuuuuuuuuuuuu tu teruk sgt , adoi da lama x rasa mcm ni , last rasa 4 bulan lepas , ingatkan xkan rasa sampai bila2 rupa2nye kna lg seketoi . bukan senang wei . seriously , aku xmau dah rasa ni sebenarnya sbb aku da dpt love tu , tapi tiba2 love tu blah skali lg . adoi , saket gla la dkt hati ni . pedih sgt . =( , hoi ! penyakit apa nama xtau ni ! ang p blah la wei , aku x tahan ni , saket sgt ni , adoi . seriously , mcm gilaaaaaaaaa la . p blah la wei penyakit . adoiii . suffer teruk aku ni, sampai bila la ? xkan nak pasang a chance lg kot bru mcm smgt a cure penyakit ni , kalu pasang mcm tu mmg bley hilang tapi sat g last2 kna skali lg sbb dia x ckap apa2 pun. adoi seriously rindu gla wei , pedihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh gilaaaaaaaa ni , sakettttttttttttt . ='(
x tahan wei , Off . serious saket aku x men2 ni .

0 comments: